Hua Hin, strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu Hua Hin, strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu

Hua Hin, strand

Door: rozi

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

30 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

De laatste dag van de vakantie. We hebben hier twee dagen aan het strand doorgebracht. Gisteren nog een prachtige excursie naar het Nationale Park Sam Roy Yod (betekent 300 pieken). We zijn ongeveer 500 meter naar boven geklommen om uit te komen bij een prachtige grot met stalagmieten en stalagtieten waarvan een in de vorm van een waterval en een krokodil. Er hing daar echt een heel aparte sfeer, iedereen ging er zachter van praten. na de klim konden we even lekker aan het strand zitten, helaas moesten we oppassen met zwemmen, want in het regenseizoen zitten er flink wat kwallen. Onderweg naar het park nog gestopt bij een ananasplantage en een visserdorpje.
Vandaag beetje relax dagje voordat we om 19.30 uur opgehaald worden om naar Bangkok airport te gaan. Zo loop ik nog even naar de tempel hier, heb ik die ook nog even gezien en vanmiddag naar het koninklijk zomerpaleis en een massage, om het af te leren ;0)

• 30 Juli 2010 - 12:15

Hanneke:

Goede reis terug,
    benieuwd naar het verder verslag.

• 30 Juli 2010 - 13:14

Mirjam:

Nou het ziet er naar uit dat jij een reis hebt gehad met enorm veel ervaringen en toch ook tijd om af en toe te relaxen. Na het lezen van al je reisverslaqgen merk ik dat ik toch ook wel erg toe ben aan vakantie. Ben benieuwd naar de foto's en een fijne terug reis.

• 01 Augustus 2010 - 16:15

Han Rozier:

Na de massage zal het ontspannen terug vliegen naar ons mooie kikkerlandje zijn. Groeten, Han