Emerald rondreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu Emerald rondreis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu

Emerald rondreis

Door: rozi

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

08 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

De voorbereidingen zijn getroffen, morgen vertrek naar Zoetermeer en zaterdag om 14.45 uur het vliegtuig naar Bangkok. Een directe vlucht, dus dat is fijn.

• 08 Juli 2010 - 15:25

Mirjam:

Fijne vakantie. Ik hoop dat je veel plezier heb aan de gekochte t-shirts ;)

• 12 Juli 2010 - 04:40

Peter En Susanne:

Hé Dagmar,

hopen dat je vlucht een beetje is meegevallen en dat je onderweg wat hebt kunnen slapen!!!
    Hoe is je eerste indruk (per fiets?) van Bangkok? En hoe is de groep? De mensen die wij in de rij zagen, leken wel aardig.

Veel liefs,

Peter en Susanne

• 12 Juli 2010 - 19:29

Annemarie:

Leuk dat we weer mee mogen genieten van je reisverhalen. Ik ben stikjalours, want Thailand staat ook op mijn verlanglijstje. Bea is er al geweest. Een hele fijne vakantie gewenst met een leuke verjaarsdag in het verschiet. Het is hier nog steeds tropisch warm. liefs,

• 13 Juli 2010 - 14:56

Caroline:

Wat een beschrijving met alle details,we beleven het helemaal mee. Ga zo door en bij voorbaat merci,merci! Bisous,caroline et Philippe.