Op naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Attwood, Australië van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu Op naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Attwood, Australië van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu

Op naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

31 Januari 2014 | Australië, Attwood

Vandaag op weg naar Nieuw Zeeland. Tassen gepakt, om 5.15 uur vertrokken (zucht) en net ingecheckt op het vliegveld van Melbourne. Eerst naar Sydney en vervolgens overstappen voor de vlucht naar Nieuw Zeeland, Christchurch. Daar is het dan twee uur later, dus kunnen we vast op tijd naar bed om een beetje bij te slapen. Ons B&B ligt op een half uur rijden van het vliegveld, dat is mooi meegenomen.

• 02 Februari 2014 - 18:04

Caroline Cathala:

Heb inmiddels je laatste verslagen gelezen. Je maakt toch heel wat mee!Ben benieuwd of Nieuw Zeeland heel verschillend is.Nog een hele fijne tijd.
    Bisous Caroline

• 08 Februari 2014 - 17:47

Mirjam:

Vandaag ook alle verslagen gelezen. En ik maar denken dat er niets gepost was, maar de de berichten waren bij de spam geplaatst. Ik ben weer helemaal op de hoogte en zeer benieuwd naar de foto's.

• 13 Februari 2014 - 10:46

Han Rozier Vanuit ´s-Gravenhage:

Leuk verslag je hebt er de tijd voor genomen. Nog contact gehad met de familie in Nieuw Zeeland. Hartelijke groeten, Han.