Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Dagmar Rozier - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: Rozi

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

22 Januari 2014 | Australië, Adelaide

Het is nogal een klus om hier WiFi te vinden en dan een verslag op je IPhone te tikken. We zijn veilig in Port Fairy aanbeland en beginnen morgen aan de Great Ocean Road met een bezoek aan de twelve apostles. Barry kijkt erg uit naar het bezoek aan zijn broer.
Halls Gap is gelukkig gespaard gebleven van de vuurzee.
Er was wel veel rook, maar het vuur was onder de controle. Nog wat mooie wandelingen kunnen maken, ondanks het feit dat een groot gebied afgesloten was. Ons huisje was omringd door kangoeroes en kaketoes. Een wekker was dus niet nodig. Een gezellig stel Australiërs ontmoet, drie broers waarmee we twee avonden gezellig hebben geklets onder het genot van Ale.

• 22 Januari 2014 - 09:19

Anne Gevers:

Gelukkig dat alles goed is verlopen wat betreft de hitte en de bosbranden. Al die alarmerende beelden/berichten hier op tv word je ook niet vrolijk van.
    Even bijkomen in Port-Fairy en morgen de familie ontmoeten in Apollo-Bay.
    Veel liefs van ons en geniet van het samenzijn

• 22 Januari 2014 - 10:44

Miranda Oortveld :

Hoi Dagmar,

Ik lees met veel belangstelling je reis verslagen.
    Het schijnt dat de twelve apostles ook mooi Zijn vanuit de lucht.
    Veel plezier en een goedereis morgen.
    Gr. Miranda.

• 22 Januari 2014 - 11:13

Hanneke Rozier:

Als ik jullie reisverslag meelees, is het soms jammer dat je weer verder moet lijkt mij.Een fijne tijd bij de familie van Barry. Hou het goed.
    Liefs Hanneke.

• 24 Januari 2014 - 12:18

Caroline Cathala:

Gelukkig dat ze de bosbranden in bedwang hadden, we hebben nog aan je gedacht toen we het nieuws op de tv zagen. Verder niets anders dan positieve berichten. Je maakt toch heel wat mee! Geen heimwee naar Nederland en het schoolgebeuren???Ik kan me zo voorstellen dat je dat op het ogenblik absoluut niets interresseert!Blijf ervan genieten.
    Bisous Caroline